WOONRUIMTE te HUUR !!!!!! - Reisverslag uit Udaipur, India van Hanneke en Lotte - WaarBenJij.nu WOONRUIMTE te HUUR !!!!!! - Reisverslag uit Udaipur, India van Hanneke en Lotte - WaarBenJij.nu

WOONRUIMTE te HUUR !!!!!!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Lotte

25 Mei 2005 | India, Udaipur

Voor alle mensen die woonruimte zoeken, of iemand kennen die op zoek zijn naar woonruimte: mijn flat staat leeg vanaf 1 juli.

Heb je interesse, mail me ff!!!

lotinindia@yahoo.com

Liefs Mij

  • 25 Mei 2005 - 15:06

    Jasper:

    Hallo Lot,
    Ik zag je berichtje.
    Is je flat in Udaipur of in NL?

  • 25 Mei 2005 - 15:25

    Miriam:

    Ik zoek iets in Amsterdam, dus als je daar iets aanbiedt..dan houd ik me aanbevolen.
    Miriam
    mbrummelkamp@hotmail.com

  • 26 Mei 2005 - 10:04

    Bas:

    Deze woonruimte gaat over de Vincent v. Gogh straat in Breda...

  • 05 Juni 2005 - 20:26

    Marloes:

    Kan ik hieruit opmaken dat je gaat samenwonen??!xx

  • 06 Juni 2005 - 15:41

    Bas:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

  • 08 Juni 2005 - 08:49

    Fleurrie:

    he lotje, tanja een vriendin van mij zoekt ruimte,die is Zeker geinteresseerd!!!!ik zal nog ff checken bij d'r. leuk dat je gaat samenwonen, gaan we samen!!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke en Lotte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 63875

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: