Remi alleen op de wereld - Reisverslag uit New Delhi, India van Hanneke en Lotte - WaarBenJij.nu Remi alleen op de wereld - Reisverslag uit New Delhi, India van Hanneke en Lotte - WaarBenJij.nu

Remi alleen op de wereld

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Lotte

12 Mei 2005 | India, New Delhi

Bas heb ik gisteren op het vliegveld gezet en ik ben nu dus helemaal alleen in Dehli. Dat voelt wel even Remi, hoor. Maar geen tranen, want Jasmijn zal vanavond aankomen! Ze heeft wat flessen Rose meegenonemen (zei ze), dus dat komt helemaal goed ;)

Onze tijd in Manali was ontzettend relaxt. We hebben 1,5 week voornamelijk lekker gegeten en van de natuur en de temperatuur genoten. Ja ik weet: jullie snakken naar de zomer. Nou ik kan je zeggen dat na een half jaar zweten het ook wel eens fijn is om na 5 minuten lopen NIET te zweten.
We hebben nog een dagje geraft. Dat is wel stoer hoor. In zo'n rubberen bootje en dan maar hopen dat ie niet omslaat. Heeft ie niet gedaan, maar wel nat tot op ons ondergoed. En dat water was KOUD!!
De laatste dag hebben we een trekking gedaan. Geweldig hoor, loop je na een paar uur gewoon in de sneeuw!
Skien kon ook. Maar dan zou je een piste nemen en weer omhoog moeten lopen met je board/skies om vervolgens dezelfde piste weer te kunnen nemen en dat vond ik een minder prettig idee.... Wisten jullie trouwens dat 'de grote skiers' uit manali komen?
Ik kan zeggen dat ik helemaal relaxt ben na de tijd in Manali. Ik had even een hard hoofd in India, want wat een land is dit zeg. Maar ik heb het idee dat ik er weer even tegen aan kan.
Eergisteren zijn Bas en ik in Dehli aangekomen (na een slopende busreis van 16 uur, in je kan je misscien wel voorstellen wat voor bussen....). Onze eerste indruk was wederom: 'tja tis weer India he', maar onze mening is enigszins bijgeschaafd. We hebben gisteren een citytour gedaan, MET personal driver. Wat een stukje cultuur is hier te vinden zeg!
Omdat ik ook wel weer eventjes genoeg cultuur heb gehad, ga ik zometeen maar weer even naar de beautysalon, om me eens lekker te laten verwennen nu het mannetje weg is...hihi :)

Zoen van L:)otte

P.S: En voor de liefhebbers zet ik er vanavond nog wat nieuwe foto's op!!! Houd je vast, want dit worden paradijselijke plaatjes....

  • 13 Mei 2005 - 09:03

    Marill:

    Hee Lotte,

    Ik ben heeel nieuwsgierig naar je foto's!! Maar kan ze nog niet zien. Jammer dat Bas weg is, maar met Jasmijn zal het vast ook een groot feest worden!! Zelfs in india! Of gaan jullie ook reizen?
    En als dat allemaal achter de rug is dan moet je maar snel terug komen!!

    xx Marill

  • 13 Mei 2005 - 13:37

    Lotte:

    Dat worden toch geen foto's de komende dagen, want hier is geen cd-rom. Helaas pindakaas!!!

    PS: was heerlijk hoor die beautyverwennerij.

  • 13 Mei 2005 - 18:47

    Marill:

    Jammer van de foto's!!
    Fijn weekend Lot!
    groetjes, ook aan Jasmijn

  • 13 Mei 2005 - 23:22

    Lotte:

    ZIE FOTO

    En eindelijk is mijn nieuwe nichtje geboren: Alisa. Wat een scheetje he!!!!

  • 14 Mei 2005 - 12:03

    Angelique:

    Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!!! Nog heel veel plezier deze weken met reizen en wij zorgen wel weer voor Bas hoor! Dikke kus!

  • 14 Mei 2005 - 12:19

    Jeroen O:

    Hey Lot,

    Gefeliciteerd met je nichtje!!
    En veel plezier daar met Jasmijntje groetjes X

  • 15 Mei 2005 - 18:38

    Hanneke:

    Proficiat met je nichtje. Mooi kindje hoor! Geniet in Goa!
    Liefs Hanneke

  • 15 Mei 2005 - 21:36

    Marloes:

    Ha Lotte!!
    Gefeliciteerd met je nichtje!!! Wel raar zeker om nu zo ver weg te zijn... Jammer dat Bas weer weg is, maar met Jasmijn wordt het vast ook heel leuk! Geniet ervan, voor je het weet is het eind juni!
    xx Loes

  • 18 Mei 2005 - 08:57

    Vincent:

    Hej Lot!
    Ons nichtje is lief! Heel klein en rustig (echt baby die bij jou past). Nou door al jou avonturen gaat het bij mij kriebelen om ook te reizenjoh. Binnenkort ga ik bijpraten met Bas. Dan zal ik eens vragen hoe het allemaal gaat met je en wat jullie hebben beleefd. Houd ze taai en pfieuw na de laatste loodjes India ben je vrij....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke en Lotte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 63874

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: